Online Registration
  • Anmälan till detta evenemang är stängd.
dec
Malmö
Elite Hotel Savoy
Malmö,
Sweden
Kära Rotaryvänner.
Julen närmar sig med stormsteg och nu det är bara en dryg 3 veckor till julafton.

Två dagar före, torsdagen den 22 december 12-14, står ett dignande klassiskt julbord uppdukat på Savoy.
I lugn och ro ägnar vi oss åt varandra och bordets alla läckerheter - vänner
och käresta är också varmt välkomna.

Vi gör detta tillsammans med tre andra malmöklubbar som vi gärna vill lära känna lite mer - Malmöhus, Malmö-Slottstaden och Västra Hamnen.
Tillsammans kan vi bli ett stadigt sällskap och det behövs eftersom Savoy lagar och dukar upp bara för oss.
Vi spänner bågen och hoppas på stort intresse. Skicka gärna anmälan så fort som möjligt. Det underlättar planeringen. Sista anmälningsdag 5 december.

Kostnad för julbordet är 375:- per person. Du kan köpa till snaps, öl eller vin på plats. Du betalar kostnaden för julbordet till vår swish 123 492 5103. Märk din betalning med namn och ”julbord”

Är du medlem i annan klubb än Malmö - eller vill gästa oss ändå, gör du det under Gäst. Anmäl gärna snarast - dock senast 5 december.

Klassiskt julbord på Savoy är ett samarrangemang mellan Malmö Rotaryklubb, Malmöhus Rotaryklubb, Malmö-Slottstaden Rotaryklubb och Västra Hamnen Rotaryklubb

Se bifogad inbjudan för detaljer.

Varmt välkomna!
Katarina Carlsson