26
mar
2020
Malmö
Malmö Börshus
Skeppsbron 2
Malmö,
Sweden

Vår medlem Christian Meincke om konsten att övertyga B2B-inköpare – värdefull och värdelös säljargumentation enligt forskning och praktik

Christian har lång erfarenhet från affärs- och verksamhetsutveckling driven av kundinsikter. Han brinner speciellt för att hjälpa och träna företagare att beskriva sin verksamhet, berätta framgångsrikt om vad de säljer och vilken kundnytta de erbjuder - så mycket att han skrivit en hel bok kring ämnet, Försäljning och marknadsföring mellan företag, utgiven av Liber förlag

Christian föreläser, drar workshops, och coachar personal inom sälj och marknad. Han har hjälpt B2B-företagare i över hundra projekt inom mer än 40 branscher öka konkurrenskraften och attraktiviteten i deras kundkommunikation. Projekten han engagerar sig i är nationella, nordiska, och internationella. Christian driver nu eget konsultföretag inom kundkommunikation och affärsmässighet säljande roller. 

Välkomna att lyssna till Christian och glöm inte ställa frågor! Ta gärna med en gäst eller två till vår lunch!