Vid gårdagens lunchmöte välkomnade vi Anna Celsing som ny medlem i vår klubb. Så här presenterar Anna sig:
"Anna Celsing heter jag och har gett mig själv titeln Facilitating Sustainability för det är just det jag brinner för och ägnar mycket av min tid till. Jag driver eget och stöttar och faciliterar framför allt företagsledningar i deras strategiarbete. Ju mer med fokus på hållbarhet och Agenda 2030 desto bättre, för inte minst tror jag att det finns stora affärsmöjligheter att tänka hållbart. En del av min tid lägger jag också på att coacha och föreläsa.

Det är en stor ära att få vara med i klubben och jag är extra glad över att årets tema är just Agenda 2030 som jag brinner för. Jag hoppas jag kan bidra på ämnet framöver.”